Zwiększenie produkcji AdBlue przez Zakłady Azotowe w Puławach jest dobrym pomysłem – ocenia Krzysztof Grzybowski analityk sektora chemicznego w grupie Technical Insights, j firmy doradczej Frost and Sullivan
- Stosowanie wstrzykiwania mocznika do procesu spalania jest jedną z najbardziej popularnych metod ograniczania emisyjności tego gazu w różnych gałęziach przemysłu. Biorąc pod uwagę przyszłą normę emisji spalin Euro VI, która narzuca koniecznośc ograniczenia emisji NOx o 80% w samochodach ciężarowych i autobusach od 2012, rynek dla AdBlue będzie wzrastał zaś ZA Puławy wyrastają dzięki swym inwestycjom na poważnego gracza na tym rynku – dodaje nasz rozmówca.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.