Zdaniem Wojciecha Węcławka, odpowiedzialnego za rynek AdBlue w naszym regionie w firmie Yara, szacuje się, że rynek tego roztworu mocznika w Polsce wyniósł w 2009 roku 38 mln litrów, podczas gdy w 2008 roku sprzedało się około 25 mln litrów. - Mimo tak dużego wzrostu oceniam, że nasz kraj w rozwoju rynku jest ok. 1-1,5 roku za resztą Europy Zachodniej, aczkolwiek najbardziej rozwinięty z rynków Europy Środkowej i Wschodniej - ocenia nasz rozmówca.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: W Polsce sprzedano 38 mln litrów AdBlue w 2009 roku