Celem spółki jest, podobnie jak w 2007 roku, utrzymanie dwucyfrowego wzrostu.
Zarząd założył wzrost sprzedaży SOG w 2008 r. o 8 proc., do 281 zł, czyli niższy niż w 2007 r. Tegoroczna sprzedaż SOG ma stanowić 18 proc. przychodów rupy.
Dyrektor zapowiedział również utrzymanie dwucyfrowego wzrostu sprzedaży w całym bieżącym roku. Wskazał, że jedną podstaw do takiego optymizmu jest udany I kwartał.
Większość opakowań Kęt trafia do międzynarodowych koncernów spożywczych. Wśród odbiorców są m.in.: Nestle, Kraft Foods, Bonduelle, Unilever, Maspex, Dr. Oetker.
Szef SOG zapowiedział w "Parkiecie", że aby w przyszłości Kęty mogły utrzymać tempo rozwoju w tym obszarze działalności, niezbędne będą kolejne inwestycje rzeczowe, SOG nie wyklucza też inwestycji kapitałowych w krajach Europy Zachodniej lub Południowej.