Skutki korozji i koszty jej zapobiegania szacowane są w skali świata na 2 bln dolarów rocznie. Na 26 mld dolarów ocenia się natomiast rynek zabezpieczeń i farb antykorozyjnych. W ten segment planuje silnie wejść start-up NanoPure z Warszawy, z własnym projektem i technologią.
- NanoPure opracowała i opatentowała nisko kosztową technologię syntezy polimerów przewodzących, a na tej podstawie rozwija rodzinę pigmentów antykorozyjnych o nazwie Polycor.
- Nadal różne ośrodki R&D na świecie pracują nad tym samym. Walka toczy się też o to, która technologia uzyska przewagę, aby stać się nowym standardem produkcji farb antykorozyjnych.
- Spółka nie poszukuje partnerów finansowych, lecz biznesowych - producentów, z którymi mogłaby rozwijać formulację, czyli nadawanie odpowiedniej formy użytkowej ich farbom z jej pigmentami.
- W maju tego roku znalazła się w gronie laureatów Start-up Challenge podczas European Start-up Days.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Polska spółka wchodzi na rynek wart 26 mld dolarów. Zatrudnia... 8 osób