Piotr Żmijewski, Procam Polska: Sama sprzedaż nawozów to zbyt mało

Piotr Żmijewski, Procam Polska: Sama sprzedaż nawozów to zbyt mało
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Konkurencja na polskim rynku nawozowym jest coraz ostrzejsza. Rywalizują ze sobą polscy producenci, napływają nawozy z Unii Europejskiej i z Rosji. Coraz bardziej widoczne staje się, że sprzedaż samych nawozów to zbyt mało. Klienta trzeba przyciągnąć do siebie, ale jak to zrobić?



Nasz rynek nawozowy ma wielomiliardową wartość. Nic więc dziwnego, że wiele firm chce na nim  zaistnieć. W Unii Europejskiej większymi rynkami są tylko francuski i niemiecki.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!