Ciekawe opakowanie na rynku spożywczym. Pasteryzowany niegazowany napój owocowy dla dzieci sprzedawany jest w butelce skrywającej w sobie niespodziankę w postaci zabawki dla najmłodszych.
Jeśli chodzi natomiast o same etykiety, to powstają one w procesie zadruku rękawa z folii, która pod działaniem ciepła kurczy się na całej swojej powierzchni. Stosowanie takich etykiet przynosi stosunkowo dużo korzyści. Dostarczają one m.in. możliwości całkowitego pokrycia opakowania i wykorzystania do druku całej powierzchni. Wspiera to skuteczność opakowania i zwiększa jego oddziaływanie promocyjne. Rozwiązuje też problem nierównych niekiedy kształtów opakowań, gdy stosowanie klasycznych etykiet nie jest wskazane.
Produkt znajdujący się w prezentowanym opakowaniu sprzedaje czeska firma Interfood. Opakowania produkowane są w Czechach.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Butelka z niespodzianką