BASF: wizerunek chemii ulega zmianie

BASF: wizerunek chemii ulega zmianie
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Staramy się przedstawiać chemię nie w dawnym rozumieniu wielkich zakładów, które utrudniały życie ludziom, ale jako obecną wokół nich, ułatwiającą im życie. BASF jest liderem, jeśli chodzi o innowacyjność, w związku z tym prowadzimy bogate badania rozwojowe poświęcając na to dużo pieniędzy - mówi Katarzyna Byczkowska, dyrektor Działu Sprzedaży Chemikaliów i Tworzyw Sztucznych w BASF Polska.


×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: BASF: wizerunek chemii ulega zmianie

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!