PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Tesco: 78-proc. spadek wykorzystania reklamówek po wprowadzeniu opłat

Autor: www.dlahandlu.pl
07-12-2015 13:59
Tesco:  78-proc. spadek wykorzystania reklamówek po wprowadzeniu opłat
Fot. Jeff/Flickr, licencja Creative Commons

Tesco podało, że liczba wydawanych plastikowych reklamówek w sklepach w Anglii zmniejszyła się o 78 proc. w ciągu miesiąca od wprowadzenia za nie opłaty w wysokości 5 pensów.

Opłata została wprowadzona przez rząd w październiku br. Miała na celu zmniejszenie liczby plastikowych torebek oraz poprawę jakości środowiska naturalnego.

Spadek wykorzystania reklamówek przez klientów Tesco jest prawie 10 proc. wyższy niż przewidywano.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


47 931 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP