Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Sieci handlowe napędzają sprzedaż producenta tworzyw sztucznych

Autor: wnp.pl (DM)
21-12-2014 12:20

Plast-Box, producent opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, rozwija sprzedaż do sieci handlowych. Po 10 miesiącach tego roku do sieci takich jak Spar, Lidl czy Aldi trafiło o ponad 8 proc. więcej pojemników niż w całym 2013 r.

Co cieszy słupskiego producenta spodziewany jest dalszy wzrostów sprzedaży w tym sektorze. Z uwagi na kolejne zamówienia, jakie mają zostać sfinalizowane do końca grudnia br., sprzedaż do sieci handlowych w całym 2014 r. ma zwiększyć się o blisko 54 proc. rok do roku w ujęciu ilościowym i prawie 51 proc. w ujęciu wartościowym.

Do sieci handlowych z Plast-Boxu trafiają opakowania o różnych pojemnościach - od 0,55 l do 10 l. Słupski producent kolejny rok z rzędu realizuje dostawy dla niemieckiego Aldi. Regularnie wytwarza też opakowania do dżemów dla Lidla w Słowacji. Wśród najnowszych projektów z kolei są wiadra o pojemności 1 l zdobione w nowoczesnej technologii IML dla austriackiej sieci Spar. Szykowane są również 5-litrowe pojemniki, które mają być wykorzystane na potrzeby promocji organizowanej w Aldi w Niemczech.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 648 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP