Selena FM: rynki krajów wschodzących kierunkiem ekspansji polskich firm

Selena FM: rynki krajów wschodzących kierunkiem ekspansji polskich firm
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Konkurencja na rynkach międzynarodowych jest zwykle tak silna, że proces rozwoju organicznego może okazać się trudny, kosztowny i długotrwały. Jako kierunek ekspansji działalności dla firm polskich można jednak obrać rynki krajów wschodzących, gdzie łatwiej zdobyć pozycję lidera - uważa Kazimierz Przełomski, wiceprezes zarządu Selena FM.

Taki sposób zastosowała Grupa Selena, holding produkujący i sprzedający wyroby chemii budowlanej. Spektakularnie rozpoczęła działalność na rynku iberyjskim, przejmując lidera hiszpańskiego segmentu budowlanego – firmę Quilosa.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Selena FM: rynki krajów wschodzących kierunkiem ekspansji polskich firm

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!