Zdaniem Małgorzaty Wypych, szefa sprzedaży AdBlue w ZA Puławy, jeszcze dwa lata temu zużycie AdBlue prognozowane na rok 2009 wynosiło odpowiednio: 1,5 mln ton w Europie i 55 tys. ton w Polsce. – Według danych podanych na tegorocznym AdBlue Forum, które odbyło się w Brukseli, rzeczywista konsumpcja w Europie to około 1 mln ton. Jest to więc o 30 proc. mniej w stosunku do prognoz sprzed dwóch lat – podkreśla nasza rozmówczyni. Pomimo tego ten segment rznku to obecnie jeden z najszybciej rozwijających się rynków chemicznych.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Puławy: rynek AdBlue rozwija się szybciej od innych chemikaliów