Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Plast-Box umacnia pozycję w biznesie spożywczym

Autor: wnp.pl (DM)
05-08-2014 11:20

W I półroczu 2014 r. spółka zwiększyła sprzedaż na ten rynek o blisko 8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2013 r. W drugiej połowie roku Plast-Box spodziewa się jeszcze większego wzrostu sprzedaży w tym sektorze.

- Polski rynek olejów i frytur opiera się przede wszystkim na większych graczach. Ten sektor krajowego biznesu spożywczego generuje sporą część zapotrzebowania na opakowania, co przekłada się też na dużą konkurencję. W perspektywie kilku lat zamierzamy jednak dalej zwiększać sprzedaż w tym segmencie, a dzięki rozwojowi współpracy z naszym największym odbiorcą przewidujemy dynamiczne wzrosty jeszcze w tym półroczu – mówi Andrzej Sadowski, członek zarządu Plast-Box SA.

Poza branżą olejów i frytur wyroby słupskiego producenta wykorzystywane są również w innych sektorach biznesu spożywczego. Pakowane są w nie m.in. kiszonki, lody, dżemy, sosy, sałatki czy chipsy. Ponadto w związku z tym, że pojemniki te spełniają surowe normy bezpieczeństwa nie tylko w zakresie przechowywania żywności, ale i substancji chemicznych, znajdują szerokie zastosowanie również do pakowania farb, lakierów czy nawet materiałów budowlanych.

NA GIEŁDZIE

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 570 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP