Plast-Box umacnia pozycję w biznesie spożywczym

Plast-Box umacnia pozycję w biznesie spożywczym
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W I półroczu 2014 r. spółka zwiększyła sprzedaż na ten rynek o blisko 8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2013 r. W drugiej połowie roku Plast-Box spodziewa się jeszcze większego wzrostu sprzedaży w tym sektorze.

- Polski rynek olejów i frytur opiera się przede wszystkim na większych graczach. Ten sektor krajowego biznesu spożywczego generuje sporą część zapotrzebowania na opakowania, co przekłada się też na dużą konkurencję. W perspektywie kilku lat zamierzamy jednak dalej zwiększać sprzedaż w tym segmencie, a dzięki rozwojowi współpracy z naszym największym odbiorcą przewidujemy dynamiczne wzrosty jeszcze w tym półroczu – mówi Andrzej Sadowski, członek zarządu Plast-Box SA.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Plast-Box umacnia pozycję w biznesie spożywczym

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!